فوت پدربزرگم فاتحه خواهشا!


♂♥♀دخي باحال♂♥♀

عچقولانه س

سلام  خوبید؟

ببخشید از تاخیرم !

اصلا نه حال دارم نه حوصله !

چون پدر بزرگم دیشب رحمت خدا رفت!

چون سکته کرده نمیخوام همه جزیاتش رو بگم فقط میگم که توی تهران فوت کرد!

اعصابم خورده و وضعیت روحیم خرابه شاید به تیپ و قیافه ام نخوره اما خواهشا واسش فاتحه بخونین اصلا نمیتونم ادامه بدم بچه ها حالم خوب نیس خب من بای راسی حتما نظر بزراید ک حالم رو بهتر کنید واقعا به نظراتتون احتیاج دارم !



نظرات شما عزیزان:

امیر عباس
ساعت23:03---12 ارديبهشت 1392
خدا بیامرزتش
پاسخ: ممنون


محمد
ساعت16:55---15 بهمن 1391
خدا پدربزگتونو بيامورزه من فاتحه فرستادم
پاسخ: ممنونم


محمد
ساعت16:55---15 بهمن 1391
خدا پدربزگتونو بيامورزه من فاتحه فرستادم

ساعت0:26---1 آبان 1391

قفونت میسی از همدردیت دیگه ام باید ادم دیگه بسازه و بسوزه

ولی بازم با این وجود تمام سعیم رو میکنم تا دوباره بشم همون دخی باحال قبلی  



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-tagname->
جمعه 28 مهر 1391برچسب:, 16:44نوشته شده توسط: دخي باحال عاچق♂♥♀


کيمــيا